software-erp-profesionat-sfa-wms-b2b-edi-ro-eefactura-ro-e-transport-saft-t
EXPAND YOUR GROWTH WITH TRANSART SOLUTIONS

ERP stabil și sigur. +WMS, SFA sau B2B

Alege sistemul ERP Transart, integrat cu cel puțin una dintre componentele: WMS, SFA sau B2B, și poți beneficia de un sistem profesional integrat și de experiența Transart în adaptarea rapidă la modificările legislative frecvente, legate de SAF-T/D406 , RO e-Factura, RO e-Transport, Salarizare/D112 sau ReturoSGR!

Customer review

Marin Tarta Testimonial ERP & SFA

Keynote Speaker / Povești de succes Transart, cu ocazia Digital Highlights in Business Baia-Mare în iunie 2023, eveniment organizat de Transart.

INDUSTRII

Sistemele ERP, WMS, SFA & B2B adaptate oricărui tip de business

FMCG

Carne

Cosmetice

Echipamente Medicale

Echipamente HORECA

Farma

Piese auto

Birotică / Papetărie

Materiale de construcții

Materiale instalații

Scule și unelte

Pâine / Vin

Aditivi alimentari

Lactate

Tutun

Veterinare

Become partner for the long run

SAF-T integrat în ERP. XML D406 ușor configurat și de generat. Validat la cei mari, acum optimizat și pentru contribuabili mici!

PROSOFT, BRAȘOV

În ce privește experiența noastră cu SAF-T, așa cum a fost implementat de Transart în B-Org ERP, cât și în ceea ce privește RO e-Factura chiar sunt impresionat: pot spune că pentru ambele module, în afară de reglajele fine de la început, nu am avut nicio eroare de depunere. Reglajele au constat în actualizarea codurilor vamale, a unităților de măsură, a terților, a codurilor poștale, tematici pe care le-am rezolvat rapid în maxim 1-2 zile. Generarea declarației SAF-T rulează relativ repede: în varianta actuală, pentru o bază mare de date cum avem noi la Pro Soft, durează 3-4 minute, maxim 5. În ce privește RO e-Factura, aici chiar am reușit să facem o automatizare care folosește aceeași semnătură electronică înrolată pentru tot grupul de firme.

Adrian CIULU – Director economic

Cu cine lucrăm

Mai mult de 5000 de companii ne acordă încrederea lor

Showcase

Testimoniale Clienți Transart

Zsolt TANKA - CEO, Eternal Beauty

Parteneriat de Succes cu Transart:

“Începând cu 2008, sprijina expansiunea noastră de la o singură firmă la un grup de 5 companii cu activitate internațională și peste 25 de agenți de vânzări.”

Bogdan Nicolae – Valencia Trading

Parteneriat de Încredere cu Transart:

„O experiență excelentă în colaborare! Ne-au impresionat cu răspunsurile prompte și suportul constant, indiferent de momentul zilei. Colaborăm cu oameni pe care te poți baza, de 10 ani”

Roxana Nicon - Aprov SA

Flexibilitate și Eficiență cu Transart:

„Un sistem integrat cu flexibilitate în vânzări; ne permite acces ușor la informații, reducând telefoanele inutile și economisind timp, iar interfața sa intuitivă facilitează învățarea rapidă”

Costin Manoliu, Administrator – Incremental Birotica Timișoara

Colaborare Excelentă cu Transart:

„În 2009, am ales Transart pentru ERP Neomanager; am beneficiat de un suport excepțional, asigurând un transfer lin și eficient, fără a afecta activitatea contabilă și raportările.”

Andreea Zagarin - Tegero & Co

Flexibilitate cu Transart:

Întotdeauna pregătiți să ne sprijine în generarea și personalizarea rapoartelor esențiale. Datele sunt transformate rapid în informații valoroase, facilitând interpretarea și luarea deciziilor.”

Become partner for the long run

WMS integrat în ERP.
Recepții de marfă, Inventariere stocuri, Pregătire marfă în vederea livrării.
Mai rapid, Mai exact, Mai relaxat!

Am ajuns la concluzia că B-Org ERP a fost și este și acuma soluția optimă. Folosim majoritatea modulelor din ERP: gestiunea, contabilitatea, salarizarea și mijloacele fixe de când au fost introduse. Folosim WMS-ul, facem toate recepțiile cu scannere. Ne-a ajutat foarte mult, s-au eliminat foarte multe greșeli la recepție, greșeli la pregătirea mărfii. Se câștigă foarte mult timp, se câștigă economie de forță de muncă cu care sigur toată lumea se lovește, deci cu același număr de colegi în depozit putem acum să pregătim mai multe facturi, să facem mai multe recepții, în timp mai scurt și colegii sunt mai relaxați.

Titus Dulăcioiu, Administrator - Techno Pro

Software Integrat Transart

Echipa noastră de suport se bazează exclusiv pe implicare umană reală și expertiză profesională.

Soluțiile pentru RO e-Factura, RO e-Transport și cerințele D406/SAF-T sunt consolidate în sistemul nostru integrat ERP, WMS, SFA & B2B. Descoperă mai jos cum soluțiile noastre pot transforma modul în care îți desfășori activitatea și cum te pot ajuta să devii mai competitiv pe piața românească și internațională.

software ERP pentru comerț, distribuție, producție

Descoperă puterea integrată a soluțiilor noastre ERP, WMS, SFA și B2B.

B-Org ERP & Neomanager

ERP creat și implementat de profesioniști

Integrare fluidă și control total: sistemul nostru ERP integrează datele și procesează documente din toate departamentele companiei. Te ajută să controlezi fluxurile de informații, să pregătești rapid documentele operaționale. Propune instrumente avansate de monitorizare și suport decizional. Te ajută să te focalizezi pe activitățile care sunt esențiale pentru creșterea afacerii și te scutește de multe din bătăile de cap generate de frecventele modificări ale legislației.

software-erp-profesionat-sfa-wms-b2b-edi-ro-eefactura-ro-e-transport-saft-t

Gestiune, Contabilitate, Producție, Servicii, Vânzări, Aprovizionare, Salarizare, Rapoarte, POS Retail, Notificări Automate, SAF-T/ D406, RO e-Factura, RO e-Transport, Conectivitate EDI | Încasări Bancă | e-Shop | eMag Marketplace.

Warehouse Management system (WMS)

Warehouse Manager WMS

Redefinește eficiența depozitului cu sistemul Warehouse Manager WMS de la Transart prin integrarea și utilizarea codurilor de bare. Facilitează o stocare și o circulație optimizată stocurilor de marfă în depozit, identificarea exactă și rapidă a locației produselor dorite pe baza codurilor de bare, operarea în regim multi-user și multi-picker pentru intrările și ieșirile de marfă de mari dimensiuni.
Utilizare flexibilă menită să sprijine activitatea operatorilor din depozit. În momentele de vârf se poate beneficia din plin de integrarea strânsă cu sistemul ERP și de facilitățile de lucru multiuser și multipicker: când mai mulți angajați pot opera simultan pe aceleași documente | prelevări | operații de intrare-ieșire pentru scurtarea timpului..

Recepții ghidate, pregătire marfă și verificare încrucișată a conținutului comenzilor de livrat.
Utilizare multi-user, multi-picking, ghidaje pe operațiuni de intrare/ieșire pe baza documentelor primite din ERP.
Posibilitate de integrare cu curieri, inclusiv preluare de AWB, în contextul utilizării unei soluții complexe în care comenzile pot veni pe diverse canale: Magazin Online B2C (e-Shop), platformă de vânzări către partenerii B2B, agenți de din teren (SFA).

Sales Force Automation (SFA)

Distribuție cu agenți Pre-sales & Van-Sales

Imbunătățește performanța echipei de vânzări cu HERMES SFA, valorificând expertiza într-un domeniu în care Transart este lider regional de peste 20 de ani: aplicații mobile avansate disponibile pe smartphone, tablete specializate dedicate echipelor de vânzări și merchandising. Transart propune un adevărat instrument menit să sprijine consistent activitatea a agențilorPre-Sales și Van-Sales, pe teren: 1. Oferă acces în timp real la informațiile esențiale pentru creșterea vânzărilor: preț, stoc, discounturi, promoții, target, neîncasate etc. 2. Permite un control detaliat pe activitatea echipei din teren și oferă instrumente de motivare (targete individuale /echipă), produse focus, supervizare specifice echipelor de agenți.
3. Recuperare datorii din piață prin blocare de vânzări noi, atunci când există neîncasate cu termen d eplată depășit: componentele de credit-controler și modulul de derogări, asigurând o implementară unitară. Mai mult, agenții pot fi dotați cu imprimante mobile și pot opera rapid încasările, emițând pe loc și chitanța aferentă.

Managementul relațiilor cu clienții/magazinele din universul de locații acoperit geografic de o afacere de distribuție: cu rute și activități de vânzări prestabilite.
Transmiterea comenzilor luate de agenți, în timp real către sediu și livrarea acestora după prânz sau a doua zi.
Suport consistent pentru parteneriatele cu furnizorii – producători/importatori de produse FMCG: capacitate sporită de implmentare a promoțiilor și a politicilor comerciale complexe, precum și facilități avansate de colectare a datelor din piață, inclusiv generarea automatizată a rapoartelor periodice solicitate de producători.
Control complex și avansat pe aspectele esențiale specifice vânzării și pe motivarea agenților din teren.

Hermes B2B

B2B

Platforma noastră HERMES B2B facilitează colaborarea eficientă cu partenerii de afaceri, optimizând procesul de plasare a comenzilor 24 din 24 ore/zi, pentru un flux comercial complex, integrând și pe acest canal politici comerciale avansate: discounturi și promoții negociate cu clienții înregistrați în platformă, respectiv aplicarea promoțiilor impuse de furnizori.

Agentul de vânzări activ 24×7, condiții comerciale negociate pentru fiecare client în parte, fidelizare clienți prin discount-uri, promoții și liste speciale de preț, procese automatizate.

nu stii ce solutie se potriveste cel mai bine nevoilor tale?

Alege sistemul potrivit pentru tine

Produsele noastre sunt concepute pentru a fi SCALABILE. In mod flexibil, se adaptează la schimbările necesare în afaceri, gestionând creșterea volumului de date și tranzacții fără a afecta performanța și fără actualizări semnificative ale sistemului.

Transart în cifre

27 +

Ani de experiență în domeniu

38 +

Țări în care soluțiile nostre sunt prezente

17100 +

Utilizatori ai aplicațiilor noastre

5042 +

Clienți care folosesc aplicații dezvoltate de Transart

8000 +

Agenți de teren și reprezentanți care folosesc sistemul HERMES

10

Produse software lansate pe piață

Lider pe piața Romanească

Solicită o discuție de analiză pe baza nevoilor tale

Devino client până pe 31 octombrie 2024 și beneficiezi de un discount special !

Produsele noastre sunt concepute pentru a fi SCALABILE, în mod flexibil, se adaptează la schimbările necesare în afaceri, gestionând creșterea volumului de date și tranzacții fără a afecta performanța și fără actualizări semnificative ale sistemului.

Ce instrumente dorești să implementezi în compania ta?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din reprezentanții Transart.