Program de gestiune exactă a stocurilor

Gestiune, Contabilitate, Facturare, Salarizare

Program de gestiune stocuri
adaptat pentru orice tip de business

Sistemul de gestiune stocuri adaptat pentru orice tip de business

Distribuție Pre-Sales
și Van-Sales

Companie cu mai multe
gestiuni si puncte de lucru

Depozite

Magazin fizic

Showroom-uri

program gestiune neomanager

Magazin online

Marketplace-uri

Dropshipping

Gestiune stocuri
structură holding

Producție

Extinde-ți afacerea și vinde în mai multe locuri, național și internațional cu ajutorul Marketplace-urilor

Pur și simplu scanezi codurile de bare ale produselor, iar numărătoarea lor se realizează automat. Iar dacă nu ai timp sau nu vrei să faci un inventar total, atunci poți alege realizarea unor inventare parțiale pe diferite zone din magazin sau depozit.

Magazin online - e-Shop ContentSpeed - ERP transart

Atunci când folosești EDI în relația comercială cu retailerii IKA lucruri bune încep să se întâmple. Pe de-o parte reduci semnificativ numărul oamenilor tăi care se ocupă de procesare comenzilor, iar pe de altă parte crești volumul vânzărilor și scapi de erorile din comenzi.

Trimite automat documente în format electronic către clienții și partenerii tăi folosind notificări automate din programul de gestiune

Notificările automate te ajută să scapi de un volum mare de activități de rutină consumatoare de timp și de energie cum ar fi datul de telefoane și trimiterea de e-mail-uri către clienți. Ceea ce înseamnă că tu și echipa ta veți câștiga timp pentru a vă concentra pe activități mult mai importante.

14 Moduri Creative în care poți folosi notificările pentru a Salva Timp prin trimiterea automată de informări care conțin:

01
Facturi electronice
08
Informari de solduri trimise intern catre reprezentantii de vanzari
02
Facturi scadente
09
Mesaje de lichidare de stocuri care interactioneaza ca si campanii promotionale
03
Facturi în termen
10
Fluturași de salarii pentru angajați
04
Notificări plată facturi restante
11
Mesaje de mulțumire după încasarea banilor
05
Sume încasate în avans
12
Notificări clienți pentru preluare în garanție
06
Confirmări solduri la sfârșit de an
13
Rapoarte cu situația facturilor neîncasate
07
Rapoarte de stocuri și prețuri pentru agenții de vânzări sau parteneri
14
Notificări de avize emise

Integrezi programul de gestiune stocuri Neomanager cu orice altă soluție ai nevoie

Am dezvoltat un întreg ecosistem de aplicații care se integrează nativ cu programul nostru de gestiune stocuri pentru a te ajuta cu soluții practice pe măsură ce business-ul tău se dezvoltă.

WMS

BI

SFA

Magazine online B2C

Platforme B2B

soft gestiune neomanger

CRM

DSiM

EDI

Retail POS

TMS

Obține instant rapoarte interactive ușor de înțeles create cu ajutorul datelor din sistemul de gestiune stocuri

Rapoartele sunt importante pentru tine. Și știm că îți dorești să le obții imediat. De aceea am integrat sistemul de gestiune Neomanager cu soluția noastră de Business Intelligence.

Vezi ce spun clienții noștri și cum arată rapoartele din Bi Adviser.

business-intelligence

Alege programul de gestiune care îți spune
totul despre afacerile tale

Ai găsit soluția exactă pentru gestionarea stocurilor din mai multe puncte de lucru sau gestiuni diferite

Gestionează ca la carte stocurile și ambalajele atunci când faci distribuție de orice fel

Emite automat bonuri fiscale prin intermediul caselor de marcat integrate de la:

Ai la îndemână documente pregătite pentru orice necesități, direct în aplicația de facturare

  • Facturi fiscale

  • Facturi speciale pentru prestări servicii

  • Bonuri fiscale

  • Avize de însoțire a mărfii

  • Bonuri fiscale prin case de marcat

  • Stornări multiple

  • Garanții pentru produse

  • Facturi proforme cu TVA / fără TVA

  • Facturi cu chitanțe

  • Facturi pe bază de avize și proforme emise anterior

  • Facturi stornatoare

  • Facturi mjiloace fixe

  • Facturi de garanție pentru ambalaje aflate în custodie

  • Facturi avans

Ai puterea de a alege orice tip de analiză vrei tu,
atunci când vrei tu

Ai puterea de a alege orice tip de analiză vrei tu, atunci când vrei tu

  • Analiză generală

  • Analiză detaliată

  • Analiză pe rapoarte grafice

  • Analiză pe rapoarte tabelare

  • Analiză pe punct de lucru

  • Analiză pe agent de vânzări

  • Analiză pe brand-uri și categorii de produse
  • Analiză geografică la nivel național, regional, local

  • Analiză pe scenarii de tip What-If

  • Analiza vânzărilor

  • Analiza stocurilor

  • Analiză achiziții

  • Analiză financiară

  • Analiză furnizori și clienți

Inventar rapid, ușor și exact. Adică întocmai cum ai nevoie

Renunță la numărarea manuală a produselor și la erorile umane care apar în tot acest proces. Poți reduce semnificativ timpul necesar pentru inventariere fiindcă fiecare om din depozit își alege o zonă în care scanează marfa cu ajutorul terminale mobile. Iar la final numărătoarea produselor se realizează cumulat și automat de către soft-ul WMS.

Iar dacă nu ai timp sau nu vrei să faci un inventar total fiindcă asta ar presupune să închizi câteva zile magazinul/depozitul și să pierzi bani, atunci poți alege realizarea unor inventare parțiale pe diferite zone din magazin sau depozit.

Dacă activezi în industria FMCG atunci ești cu siguranță interesat și de inventarierea pe serii de lot și date de expirare. Cu WMS Transart poți să observi rapid dacă există diferențe de lot care trebuie reglate.

Tipuri de inventar disponibile în WMS Transart

Inventar complet

Inventar multiuser

Inventar parțial

Inventar serii de lot
și date de expirare

Vinzi simplu direct din showroom

În timp ce mergi cu clientul prin showroom, scanezi produsele de care are nevoie, iar apoi trimiți datele spre facturare. După aceea factura proformă pleacă spre depozit, iar apoi începe procesul de pregătire a mărfii pentru livrare. Vânzarea asistată funcționează excelent în showroom-uri din industria de:

Materiale de construcții

Instalații electrice

Instalații sanitare

Scule și unelte

Feronerie

Folosește un sistem ERP modular
pregătit pentru creșterea afacerii tale

Adaugă orice modul ai nevoie, atunci când ai nevoie

Contabilitate

Mijloace fixe

Salarizare

Comenzi

Aprovizionare

Stocuri

Vânzări

Încasări plăți

Servicii

Producție

Centre de cost

Conectori / EDI

Sistemul Warehouse Manager dezvoltat de Transart te ajută să îți eficientizezi depozitul pe partea de:

Recepții

Stocare

Picking

Verificare comenzi

Ieșiri

Inventariere rapidă

Harta depozitului

Cântărire produse

Semnalizare lipsă stoc

Management scăzăminte

Vânzare showroom

Verificare stocuri

Verificare prețuri

Scanare coduri de bare

Imprimare etichete

Imprimare coduri de bare

Produse cu dată de expirare

Produse cu serii de lot

Produse cu serial number

Unități de măsură alternative

Transferuri între locații

Transferuri între gestiuni

Retururi și stornări

Producție

Pur și simplu scanezi codurile de bare ale produselor, iar numărătoarea lor se realizează automat. Iar dacă nu ai timp sau nu vrei să faci un inventar total, atunci poți alege realizarea unor inventare parțiale pe diferite zone din magazin sau depozit.

Magazin online - e-Shop ContentSpeed - ERP transart

Sales Force Automation sincronizat cu sistemul ERP

Dacă te ocupi de distribuție Pre-Sales sau Van-Sales, integrarea B-ORG ERP cu HERMES SFA îți aduce un set complet de funcționalități performante pentru creșterea vânzărilor precum:

Promoții creative pentru creșterea comenzii medii pe client​

Discount-uri flexibile pentru loializarea clienților​

Înregistrare comenzi off-line, pentru a nu pierde nicio comandă​

Management flexibil al condițiilor excepționale de vânzare

Sincronizare transmitere comenzi direct în ERP

Stocuri, prețuri, discount-uri, politici comerciale, toate actualizate în timp real pe tableta agenților​

Cataloage care să susțină acțiunea promoțională curentă​

Prezentări interactive disponibile pe teren​

Sistem erp integrat cu Sales Force Automation

Elemente pentru creșterea vânzărilor prin Up-Sell și Cross-Sell

Propuneri de comandă bazate de istoricul clientului​

Targete cantitative, valorice și pe client pentru agenți​

Rapoarte grafice sau tabelare cu targetele agenților​

Topuri de vânzări care motivează agenții​

Politici comerciale unitare pe brand-uri, produse, categorii de produse, clienți​

Imagini profesionale ușor accesibile pentru toate produsele ​

Video-uri de prezentare ale noilor produse​

B-Org ERP este integrat cu platforma de vânzări HERMES B2B 

Totul devine Ușor și Intuitiv atunci când le oferi clienților B2B o experiență de cumpărare la fel de simplă precum cea din magazinele B2C

Platforma B2B Transart
Ajută-ți clienții să găsească și să comande rapid produsele de care au nevoie
prin modalități simple de a căuta produsele în portalul B2B e-Commerce :
  • După codul produsului
  • După primul cuvânt din denumirea produsului
  • Prin citirea codului de bare
  • După discount-uri
  • După promoții simple sau complexe
  • Cu ajutorul filtrelor avansate

Sistemul ERP Transart funcționează cu cele mai cunoscute platforme EDI din România pentru ca tu să colaborezi mai ușor cu marii retaileri

comarch-edi
EDI-connect-logo
docxchange
expert-supplier
Tecnet-Logo
edinet
Platforme EDI integrate cu ERP Transart: Expert Suplier, Edinet, Comarch, Tecnet, edinet by Infinite
Acest site folosește cookies pentru îmbunătățirea experienței de navigare și publicitate. Navigând în continuare, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.