Intercompany își fluidizeaza distributia pre-sales cu ERP si SFA de la Transart

Intercompany Satu Mare a implementat B-ORG ERP & HERMES SFA de la Transart

Intercompany Satu Mare, important distribuitor de produse FMCG, realizeaza distributie de tip pre-sales de: produse alimentare, bauturi racoritoare, bauturi alcoolice. Firma realizeaza distributia pe judetele: Satu Mare, Maramures, Cluj si Bihor, avand sediul central in Satu Mare si puncte de lucru in Baia Mare, Sighet, Cluj-Napoca si Oradea.

Intercompany distribuie bere de la producatorul Heineken Romania, bauturi alcoolice marca Alexandrion, bauturi racoritoare marca Tymbark si Pepsi, cafea Tchibo, produse alimentare Alka, Elgeka, Excelent si Romdil.

Inaintea de implemetarea solutiei integrate B-ORG ERP & HERMES SFA, Intercompany se confrunta cu problema lipsei de centralizare si implicit a controlului supra datelor provenite de la cele 5 sucursale. In fiecare punct de lucru se folosea cate o baza de date separata, fiind necesara reoperarea datelor in contabilitate pentru a fi centralizate. Mai mult decat atat era necesara si centralizarea manuala a rapoartelor de vanzari, stocuri si clienti. Solutia oferita de Transart – B-ORG & HERMES a dat posibilitatea companiei sa-si rezolve aceste probleme, prin implementarea unui sistem informatic integrat, bazat pe modul de lucru online, ceea ce ofera informatii consistente si complete, in timp util, despre activitatea desfasurata la nivelul intregii companii.

Printre beneficiile care au contat in mod deosebit pentru Intercompany in alegerea solutiei oferite de Transart au fost:

  • oferirea unei solutii integrate, care acopera atat partea de vanzare en-gross si en-detail, cat si automatizarea activitatii agentilor asigurand coerenta;
  • informatii corente in timp real privind stocurile, vanzarile, receptiile de marfa de la punctele de lucru;
  • automatizarea intregului proces de activitate de distributie incepand cu preluarea marfii de la furnizor pana la livrarea acesteia in teritoriu si emiterea comenzii noi catre furnizor;
  • posibilitatea transmiterii in timp real a comenzii din teritoriu la sediu utilizand sincronizarea prin GPRS;
  • gradul ridicat de control asupra activitatii realizate de agenti si asupra punctelor de lucru din teritoriu;
  • gestionarea ambalajelor returnabile si rapoarte complete privind situatia reala a acestor in piata;
  • raportari flexibile in unitati de masura echivalente;
  • rapoarte complete privind vanzarile, discount-urile, incasarile realizate.
Suntem la un click distanță

Interesat să valorifici aceste instrumente în compania ta?

Completează formularul și vei fi contactat de unul din reprezentanții Transart.

Câmpurile marcate cu “*” sunt obligatorii
Sediu

Cluj-Napoca, 400495
Calea Turzii, Nr. 241C
Jud. Cluj, Romania
Tel: +40 264 440 500

Vezi și alți Clienți mulțumiți ai Transart

Acest site folosește cookies pentru îmbunătățirea experienței de navigare și publicitate. Navigând în continuare, îți exprimi acordul asupra folosirii cookie-urilor.