Distributia Bertis realizata cu solutia Transart

Bertis Sfantu Gheorghe a implementat solutia completa pentru distributie Neomanager 7 & HERMES.

Bertis Sfantu Gheorghe este producator, retailer si distribuitor de: carne si produse din carne, mezeluri, lactate, branzeturi, legume si fructe congelate sub marca Bertis. Compania realizeaza distributie pe judetele Covasna, Harghita, Brasov si Mures prin intermediul echipei proprii de agenti de vanzare.

Bertis foloseste pentru managementul afacerii (gestiune, contabilitate, salarizare, etc) aplicatia Neomanager 7, iar pentru preluarea comenzilor de la clienti, agenti de teren dotati cu terminale mobile pe care ruleaza aplicatia Sales Force Automation – HERMES.

Integrarea nativa a aplicatiei Neomanager 7 cu HERMES asigura corectitudinea informatiei – obtinuta in timp real – si scurtarea timpilor de la preluarea comenzii pana la livrare. Toate acestea sunt posibile datorita automatizarii transferului comenzilor preluate de pe palmul agentului in aplicatia de gestiune de la sediu, prin posibilitatea sincronizarii terminalelor mobile din teren folosind tehnologia GPRS.

Sistemul ofera suport managerial prin rapoarte flexibile, usor de personalizat, oferind companiei informatii complete privind:

  • vanzarile si incasarile realizate;
  • discount-urile aplicate;
  • rute, numar de kilomentri parcursi per agent;
  • situatii defalcate pe agenti, branduri, furnizori, clienti, tipuri de locatii, regiuni sau produse.

De asemenea, se asigura suport in vanzare prin:

  • organizarea eficienta si controlul fortei de vanzare;
  • implementarea si controlul politicilor comerciale (discounturi, promotii, etc.) in departamentul de vanzari;
  • optimizarea rutelor si a incarcarii masinilor;
  • optimizarea cash-flow prin control in gestionarea rau-platnicilor, a discounturilor acordate si a plafonului de creditare;
  • reducerea costurilor operationale prin eliminarea operatiilor duble si a erorilor umane si prin automatizarea proceselor de preluare a comenzilor, facturare si avizare.

 

Trumf Impex Oradea a implementat B-ORG ERP

Firma Trumf Impex Oradea se ocupa de importul si distributia de condimente si aditivi pentru industria alimentara. Compania are sediul central in Oradea si distribuitori in: Bucuresti, Targu Mures, Satu Mare si Timisoara .

Implementarea solutiei integrate B-ORG ERP a adus firmei Trumf o serie de beneficii, cu efecte directe asupra modului de desfasurare a activitatii:

  • optimizarea procesului de comanda, tinand cont de stocul optim de aprovizionare (calculat pe baza vanzarilor realizate pe o anumita perioada de timp) si stocul existent;
  • posibilitatea urmaririi produselor pe loturi in piata pentru a sti in orice moment la ce clienti s-a vandut produsul, in cazul in care e necesara retragerea unui anumit lot de pe piata;
  • imbunatatirea relatiei cu distribuitorii datorita modului de lucru online, avand controlul stocurilor si al preturilor de vanzare la distribuitor, in timp real;
  • posibilitatea lucrului pe gestiuni diverse, in functie de necesitati, prin posibilitatea crearii de gestiuni multiple: gestiune pentru fiecare distribuitor, gestiune de probe, etc.;
  • restrictionarea drepturilor utilizatorilor doar la gestiunea pe care lucreaza fiecare si restrictionarea accesului la anumite informatii sensibile (de exemplu: pretul de achizitie);
  • gestionarea completa a incasarilor/platilor: posibilitatea utilizarii de efecte de incasare/plata (CEC, bilet la ordin) si urmarirea acestora de la primire pana la incasarea lor efectiva;
  • analiza activitatii de vanzare folosind rapoarte complete, obtinute in timp real, pe intervale mari de timp, privind vanzarile si incasarile realizate per agenti/per grupe de produse/zone geografice/termene de incasare pentru a putea acorda comisioane sau penalizari.