Aplicatia de contabilitate in conformitate cu noul COD FISCAL 2016, permite inregistrarea tuturor tranzactiilor financiar-contabile, sintetizarea, procesarea si raportarea lor, fiind o solutie completa: salarizare si mijloace fixe. Bazat pe o platforma puternica (Neomanager), softul de contabilitate a fost dezvoltat pentru piata romaneasca in conformitate cu legislatia in vigoare. Cu ajutorul softului veti fi in masura sa realizati foarte simplu situatia clientilor si a furnizorilor, deconturile salariatilor si intreaga evidenta contabila. 

Acest soft de contabilitate ofera posibilitatea adaptarii contractelor in functie de natura acestora: contracte de munca, contracte de management, conventii civile, contracte de administrator sau cenzor, contract de drepturi de autor etc., si ofera documentatia necesara pentru calculul salariilor precum rapoarte operative, state de plata sau declaratii precum D205 sau D112.

Softul faciliteaza gestiunea tuturor proceselor de contabilitate precum gestiunea tuturor tipurilor de contracte de munca, introducerea rapida a pontajelor, calculul salariilor, calculul taxelor si al contributiilor la buget, somaj, sanatate si asigurari sociale, intocmirea statelor de plata, intocmirea declaratiilor (D112 si D205) intocmirea fiselor fiscale, generarea notelor contabile aferente.

soft  Contabilitate Generari automateSoft Contabilitate - Balanta

 

Caracteristici Soft Contabilitate

  • Planul de conturi este flexibil si are 2 tipuri de planuri predefinite: pentru unitati economice si pentru organizatii fara scop patrimonial
  • Ofera posibilitatea efectuarii de operatii contabile pe toate lunile din cadrul unui an fiscal;
  • Introducerea rapida a contarilor fie manual, fie prin predefinirea unor machete a operatiilor contabile;
  • O nota contabila poate fi compusa din mai multe inregistrari contabile (subnote).
  • Evidenta completa atat in lei cat si in valuta;
  • Posibilitatea modificarii notelor introduse;
  • Permite lucrul cu TVA la incasare; exista Jurnal de Cumparari TVA la incasare / Jurnal vanzari TVA la incasare
  • Inchideri automate a conturilor de venituri, cheltuieli si TVA;
  • Reevaluarea automata a soldurilor conturilor in valuta
  • Obtinerea automata a rapoartelor financiar-contabile pana la orice nivel de detaliare: Fisa contului, Balanta in diverse forme de vizualizare, Registru Casa/Banca, Jurnal de Cumparari/Vanzari atat normale cat si pentru TVA la incasare, Registru Jurnal
  • Raportarile speciale catre stat: Decont de TVA, Declaratia 394, Declaratia 390, Bilant, Bilant Prescurtat, Contul de profit si pierdere, Situatia activelor, s.a.
  • Pentru Decontul de TVA (D300), D394 si D390 se face export in fisier xml, care se valideaza cu softul J de pe site-ul anaf, apoi se creeaza pdf-ul si se semneaza declaratia

                                     Soft Contabilitate Macheta        Soft Contabilitate Inregistrare nota contabila

 

Calculul Salariilor si al Impozitelor

  • se adapteaza legislatiei muncii din Romania 
  • Calculul salariilor, in acord sau regie pe baza unui model de calcul salarial ce poate fi selectat dintr-o lista extinsa (norma intreaga, norma fractionara, conventii civile, contract management, cenzor)
  • Sistem flexibil de culegere, ajustare si evidenta a elementelor ce intra in calculul salarial: ia in considerare pontajele, zilele de concediu (de odihna,concediile medicale sau fara plata), sporuri si retinerile obligatorii
  • Calculul automat al concediilor medicale
  • Calculul sporului de weekend
  • Calculul numarului de tichete de masa acordate unui salariat in functie de pontajul lui (daca este la serviciu), precum si suma aferenta lor
  • Calculul deducerii personale
  • Calculul impozitului pe venit
  • Calculeaza taxele si contributiile precum fondul de somaj, asigurarea de sanatate si asigurarea sociala, impozitul pe venit si deduceri personale 

Evidenta Contractelor

  • Asigura evidenta contractelor de munca ale salariatilor, inclusiv istoricul anexelor la aceste contracte care contin decizii de modificare a cuantumului salariilor
  • Aplicatia permite lucrul cu toate tipurile de contracte existente in legislatie: contracte de munca, contracte de management, contracte de conventii civile, contracte de drepturi de autor, contracte de cenzori, administrator
  • Permite si contracte de munca cu timp partial

 

Raportare si Declaratii

Aplicatia ofera o lista extinsa de rapoarte operative si declaratii:

  • D205 pentru angajati si pentru persoanele su venituri din alte surse, venituri din premii, etc (D205 inlocuieste fisele fiscale)
  • Declaratia D112 privind obligatiile de plata a contributiilor sociale, impozitului pe venit si evidenta nominala a persoanelor asigurate
  • State plata – avans, lichidare, prime. Aplicatia de salarizare permite generarea fisierelor cu salariatii care trebuie trimise catre banca atunci cand se vireaza salariile pe card. (De exemplu, se poate opta la fiecare salariat cum primeste banii: numerar sau virament; iar raportul „Plata card” – sablon standard care contine Nume, CNP, Rest plata, Banca si contul IBAN al salariatului, asigura generarea si exportul listei de angajati necesara la banca, in Excel);
  • Rapoarte operative si situatii referitoare la angajati (sume salariati pe mai multe luni, foaie colectiva de prezenta, situatia concedilor de odihna, adeverinta de venit, adeverinta pentru medicul de familie, etc.) pe baza de sabloane predefinite extensibile, cu posibilitati de grupare si filtrare dupa un set de criterii specifice (perioada, tip contract, loc de munca, profesie, vechime, mod plata).

 

Program Mijloace Fixe

  • Inregistrarea tuturor operatiunilor financiare legate de obiectele de patrimoniu din cadrul organizatiei, cu reflectare automata in modulul de contabilitate financiara
  • Tinerea evidentei mijloacelor fixe si a obiectelor de inventar la preturi de piata, în mai multe valute, cu posibilitatea reevaluarii lor
  • Calculul amortizarii alegand una dintre metodele uzuale: amortizare liniara sau accelerata
  • Inregistrarea principalelor operatiuni specifice: dare in folosita, amortizare si amortizare automata, vanzare, transfer (in alta gestiune), casare (inclusiv partiala si casare multipla), modernizare (crestere valoare mijloc fix), reevaluare, intrare/iesire in/din conservare sau corectie parametrii/atribute
  • Generarea automata a documentelor aferente principalelor operatiuni: document de dare in folosinta, document de modernizare, document de casare, factura vanzare mijloc fix, document intern de reglare a parametrilor unui mijloc fix
  • Obtinerea de rapoarte specifice: fisa mijlocului fix, fisa de amortizare a mijlocului fix, fisa operatiilor efectuate la nivelul unui mijloc fix, centralizator mijloace fixe, balanta mijloace fixe (lunar), registru inventar (situatia patrimoniului)
  • Consultarea informatiilor specifice din sistem este simplificata prin utilizarea mecanismului de filtrare dupa mai multe criterii ca: stare, tip operatie, tip amortizare, gestiune, responsabil.

Ce spun clientii care utilizeaza acest soft? Afla aici

Cere o oferta personalizata!