Transart imbogateste componenta de interfatare din propriile sisteme ERP – B-Org si Neomanager, cu doua extensii EDI, menite a automatiza schimbul de date/documente in format electronic (comenzi, facturi etc) intre sistemele informatice (ERP) de la producator/distribuitor si respectiv, marii retaileri (Metro, Billa, Cora, Auchan, Carrefour, LIDL, Kaufland etc) ce activeaza pe piata din Romania.

Avand o experienta extinsa in integrarea de sisteme informatice pentru afaceri, fie intre diverse componente gen SFA, WMS, Retail, e-Commerce cu propriul sistem ERP, fie intre variate sisteme ERP instalate la distribuitori si solutii complexe de Business Intelligence dezvoltate si instalate la marii producatori – furnizorii acestora, Transart isi extinde componenta de interfatare cu extensii pentru doua dintre cele mai folosite platforme EDI din Romania: Comarch si Docprocess DocXchange.

Solutiile EDI reprezinta alternativa electronica la schimbul datelor de business pe suport de hartie. Scopul lor este pe de o parte de a automatiza fluxul informational dintre sistemele informatice, iar pe de alta parte de a elimina in timp documentele pe suport de hartie si o data cu acestea toate dezavantajele lor.

Printre principalele beneficii ale implementarii sistemelor EDI amintim:

  • Reducerea la o treime a costului procesarii documentelor (ex: facturi pe hartie vs electronica);
  • Scurtarea timpului de transfer a documentelor intre sistemele operationale aflate la cele doua capete: de la 4-5 zile (pe hartie), la cateva ore – utilizand interconectare EDI.
  • Acuratete sporita in ce priveste corectitudinea datelor de pe documente;
  • Scurtarea timpilor de procesare si de onorare a comenzilor si implicit – reducerea nivelului stocului de produse care trebuie asigurat la retailer;
  • Imbunatatire cashflow si reducerea ciclului comanda-incasare etc

Despre EDI

EDI, abreviere pentru Electronic Data Interchange – Schimb Electronic de Date, reprezinta transmiterea structurata de date intre organizatii, prin mijloace electronice. Acest sistem este utilizat in transferul documentelor in format electronic de la un sistem informatic la altul – de la o organizatie la alta, fara interventie umana. Prin EDI companiile pot interschimba documente precum: comenzi, avize de expeditie, note de receptie, facturi, rapoarte de stocuri si vanzari, cataloage de produse etc.