Pentru societatile care isi desfasoara activitatea in sectorul serviciilor de logistica si transport este de o importanta fundamentala furnizarea unui nivel adecvat de servicii clientilor. Ceea ce este garantat de un sistem care suporta intr-un mod optim activitatile de manipulare si stocare, care imbunatateste capacitatile de planificare si optimizare a transporturilor si care ofera posibilitatea de a gestiona un schimb de informatii punctual cu clientii.

Configurarea si flexibilitatea GULLIVER permit gestionarea in cadrul aceluiasi depozit a mai multor tipuri de produse si care se caracterizeaza prin nevoi operationale specifice.

Cu GULLIVER, societatea de servicii logistice se bucura de posibilitatea de a gestiona autonom activitatile din cadrul propriilor depozite, obtinand rezultate interesante in valorificarea spatiului si handling-ul marfurilor, zonele de regula cele mai critice si cele mai costisitoare din cadrul acestor organizatii.

Fidelizarea clientului trebuie sa se intample printr-o gestionare avansata a procesului de gestiune a documentului (document management): de la gestionarea electronica a documentelor de preincarcare si intrare la emiterea documentelor de expeditie; de la gestionarea listelor electronice de packing la emiterea diferitelor etichete de expeditie.

Pentru furnizarea unui serviciu adecvat clientului, este necesar sa avem la dispozitie instrumente care sa permita o monitorizare riguroasa a produselor si a comenzilor preluate, asigurand interlocutorilor vizibilitatea stocurilor si tracking-ul comenzilor si livrarilor.

O baza de date detaliata cu informatii obtinute in urma unei gestionari riguroase a miscarilor din depozit si in urma unei gestionari organizate a transporturilor si livrarilor devine un instrument de neinlocuit pentru masurarea costurilor aferente unui serviciu si in relationarea cu clientii.

Din aceasta perspectiva, GULLIVER este in masura sa evidentieze inevocabil datele de la care se genereaza facturile propriului serviciu.