În data de 26 septembrie 2019 Transart a desfășurat un nou eveniment de succes din seria Digital Highlights in Business. De această dată, conferința s-a desfășurat la Brașov, în prezența a 79 de invitați care au aflat care sunt ultimele noutăți în materie de trenduri, soluții digitale de business și bune practici de aplicat în afaceri.

În prima parte a evenimentului, echipa Transart a vorbit despre modul în care tehnologia schimbă business-urile.

Marius IURIAN, Managing Partner Transart, și-a început discursul cu o scurtă prezentare a companiei, iar apoi a continuat cu o prezentare generală a celor mai noi și inovative soluții de business software. Totodată a subliniat importanța utilizării unei infrastructuri software, care îți permite să conectezi noi soluții software de care ai nevoie pe măsură ce compania se dezvoltă.

În ultima parte a prezentării sale, Marius IURIAN, a discutat despre modul în care un sistem de tip Demand Signal Management schimbă modul în care producătorii și distribuitorii colaborează. Apoi a urmat și un preview despre este Sales Hub, soluția care își propune să revoluționeze modul în care producătorii din industria FMCG își desfășoară activitatea de promovare și vânzare.

Bela GASPAR, Account Manager Transart, a avut o sesiune în care a discutat despre impactul pozitiv al unui ERP în orice business și care sunt semnele care îți arată că e nevoie să utilizezi un astfel de instrument.

După aceea, Ciprian RUSU, a vorbit despre HERMES SFA, soluția de creștere a vânzărilor și de automatizare a activității agențiilor de vânzări, care își desfășoară activitatea pe teren. În completare, Marius Iurian, a prezentat Hermes Retail Execution, aplicația de merchandising care îi ajută pe producători creeze Perfect Store, pentntru a influența pozitiv vânzările din lanțurile de supermarket-uri.

În ultima parte a prezentării Transart, Alin LAZĂR a vorbit despre modul în care o soluție de Business Intelligence oferă plus valoare prin diferite rapoarte care date și indicatori de performanță actualizați în timp real. Apoi, spre finalul prezentării sale, a realizat o demonstrație practică atât a soluției de BI, cât și a celui mai nou produs Transart care poartă numele de HERMES CRM.

Cea de-a doua sesiune de prezentări a început cu George DINU, Sales Manager ELO Digital Office România, care a demonstrat cât de important este un management rapid și facil al contractelor și a documentelor din firmă.

În continuare, Marius PANAIT de la Teamshare, le-a expus invitaților câteva idei valoroase despre modul în care își pot crește vânzările prin integrarea mai multor canale online împreună cu un sistem ERP robust, precum e cel dezvoltat de Transart.

Iar nu în ultimul rând, George ȚANGARA, de la Trendex Computers, care este unul dintre cei mai vechi parteneri ai Transart din zona Brașov, a susținut o demonstrație live a modului cum se poate lucru cu un ERP utilizând tehnologia Cloud și care ar fi beneficiile pe care le aduce pentru o afacere o astfel de abordare.

În ultima parte a evenimentului, domnul Florin IANOVICI, Administratorul companiei Medident Exim a susținut o prezentare prin care le-a povestit invitaților despre modul în care a colaborat cu Transart în ultimii 15 ani de când este client și la ce îl ajută soluțiile ERP, BI, HERMES SFA de la Transart, împreună cu magazinul online implementat de Teamshare.

Spre final, a urmat un moment surpriză în care unii dintre cei mai loiali clienți au primit premii din partea Transart.

Transart continuă să vină în sprijinul mediului de afaceri din România prin intermediul evenimentelor desfășurate în țară, care îi ajută pe manageri să înțeleagă modul în care pot face lucrurile mai bine și mai ușor, dar și prin intermediul gamei largi de aplicații de business software, care sunt în mod constant îmbunătățite cu noi funcționalități.

Pentru mai multe informații despre produsele Transart Business Software te rugăm să ne contactezi la 0264- 440500 sau la adresa marketing@transart.ro .