Robustetea solutiei oferite: un atu care conteaza enorm si care, din pacate, nu e vizibil in faza de prezentare / analiza a furnizorului

De multe ori in cei 10 ani de cand operam pe piata solutiilor de software pentru managementul afacerii am intalnit situatia in care clientul nostru, in faza de selectie a furnizorului, nu reuseste sa “vada” dincolo de o prezentare foarte atractiva a solutiei chiar daca aceasta analiza a solutiei/furnizorului se petrece in mai multe intalniri. E nevoie insa si de o apreciere realista a modului de functionare a solutiei la clientii existenti – verificare care e bine sa se intample nedirijat, adica nu doar la anumiti clienti recomandati de furnizor ci la o lista larga de clienti si prin contact direct. Buna functionare a solutiei dar si – la fel de important – calitatea serviciilor de implementare se verifica direct, la clienti cu profil de activitate similar.

Nu vi s-a intamplat sa participati la o prezentare de aplicatie care “face totul” iar ceea ce nu face inca, “dezvoltam pentru Dumneavoastra, nu e nici o problema” ?
Iar implementarea ? „Usoara, merge repede, nu costa mai nimic, o sa fie usor, nu va preocupati !”

Cata incredere va inspira aceasta abordare ?

Parca ma simt mai in siguranta daca mi se spune de catre o referinta (sau mai bine de mai multe referinte, clienti cat mai asemanatori mie) ca e o solutie buna, robusta, ca imi rezolva bine problemele majore, iar pentru cele pe care nu mi le rezolva perfect, baietii mi-au atras atentia de la inceput si mi-au oferit solutii de compromis, ca la implementare nu a fost usor dar au fost aproape de mine si m-au ajutat sa “trec hopul” iar acum dupa cateva luni de lucru sunt chiar multumit de alegerea facuta !
Din pacate, decizia de a alege un furnizor pentru software de managementul afacerii nu e deloc usoara! Nu cumpar un pachet software (oricat de renumit ar fi) ci imi aleg un partener pe termen lung: o solutie software potrivita domeniului meu de activitate, impreuna cu o echipa de implementare capabila, serioasa si dedicata care sa fie alaturi de mine pentru un numar de ani.

Verificarea atenta si minutioasa a referintelor e un factor esential in eliminarea riscurilor legate de aceasta decizie foarte importanta pentru afacerea Dvs.

Marius Iurian – Managing Partner Transart