Noile versiuni ale aplicatiilor din gama ERP  Transart, disponibile pentru clienti începand cu luna Decembrie 2009, asigura compatibilizarea kiturilor cu noile sisteme de operare lansate recent de Microsoft: Windows 7 pentru statiile de lucru si Windows Server 2008 R2 pe partea de server.

Gama de aplicatii ERP cu care Transart se adreseaza pe piata romaneasca a companiilor de orice tip, s-a diversificat în timp ca urmare a nevoilor specifice identificate în piata. În prezent, Transart poate oferi cea mai potrivita solutie ERP – privita ca raport pret / functionalitati, incluzand si pachetul de servicii aferent – pe trei paliere:

Neomanager – adresata companiilor aflate în dezvoltare care doresc o serie de functionalitati suplimentare (disponibile ca module separate sau aplicatii externe integrate cu acest sistem) menite sa satisfaca o serie de nevoi specifice unei afaceri de comert si distributie (ex: WebOrder pentru facilitarea accesului partenerilor de afaceri la sistemul de comenzi on-line, pe ideea B2B); cu aceasta aplicatie ne adresam companiilor a caror activitate poate fi gestionata cu o retea de pana la 10 computere/posturi de lucru;

B-ORG ERP – solutia de top, adresata companiilor medii/mari, utilizeaza un „motor” performant de baze de date (Microsoft SQL Server 2005/2008), fapt ce asigura o capacitate sporita de a gestiona volume mari de date, specifice unor afaceri tranzactional-intensive sau unor afaceri care implica un numar mare de utilizatori ai sistemului. Exploatand facilitatile “analitice” ale motorului de baze de date, B-ORG adauga la facilitatile oferite de aplicatiile Neomanager, un modul de Analiza Manageriala – bazat pe tehnologia OLAP, destinat sprijinirii activitati de analiza – realizata de top si middle management.

Toate aceste aplicatii sunt disponibile comercial sub forma de pachete standard (contabilitatea plus functionalitatea ce tine de partea comerciala) si pachete extinse (completeaza pachetul standard cu functionalitati specifice activitatilor de prestari-servicii si productie). Optional, functionalitatile oferite pot fi completate cu modulele aditionale de Mijloace Fixe si Salarizare si Personal.