Soft, Aplicație pentru Culegerea Datelor de Merchandising – SFA

Culegerea datelor din piață este o activitate fundamentală realizată de regulă de către producători, importatori sau agențiile responsabile de promovarea produselor pe piață. Colectarea datelor de merchandising este modalitatea prin care o firmă poate afla cum este percepută pe piață, în punctele de vânzare, dar și dacă partenerii săi respectă normele de mercantizare conform angajamentelor asumate.

Eficientizarea procesului de culegere de date din piață

Soluțiile mobile de tipul Sales Force Automation, eficientizează întregul proces de culegere de date facilitând integrarea chestionarelor pe noile modele de tablete sau smartphone-uri mari (phablets). Aplicația permite opțiuni multiple de a genera rapid chestionare personalizate în funcție de tipul informațiilor ce se doresc a fi colectate.

Retail Execution - In-Store Merchandising & Asset Management Software

Măsurarea impactul activărilor in-store

Cu ajutorul unui soft mobil pentru culegere date se monitorizează cu ușurință prezența elementelor promoționale în principalele puncte de vânzare cum ar fi de exemplu magazinele importante ale distribuitorilor. Plasările secundare ale produselor, stand-urile promoționale, afișe, display-uri, precum și diverse alte sisteme de afișaj vizual plasate în punctele de vânzare sunt folosite ca ultimă redută pentru a influența cumpărătorul. Colectarea datelor despre toate acestea se poate realiza ușor cu ajutorul chestionarelor de trade-marketing.

hermes culegere date merchandising

 

Monitorizarea activității de execuție a mercantizării

Poziționarea, vizibilitatea, modul în care produsele sunt aranjate la raft, precum și spațiul de care acestea dispun au un impact major în volumele de vânzări.

În principiu, marii producători detaliază în strategia lor de branding, norme concrete de mercantizare specifice pentru fiecare brand din portofoliu. Monitorizarea sistematică a aplicării acestora – la raft, în magazine, hipermarketuri – de către parteneri specializați sau distribuitori este extrem de dificil de verificat fără instrumente adecvate.

HERMES SFA propune o soluție profesională pe tablete Android, ce permite agenților de teren să colecteze date combinând chestionare trade-marketing cu fotografii realizate la fața locului, în timp real.

Supervizarea activității agenților din teren

Acest soft îți oferă suplimentar facilitatea de monitorizare a activității, atât individual cât și la nivelul echipei, inclusiv prin definirea și urmărirea obiectivelor / targetelor. Un prim nivel de control al activității din teren se bazează pe verificarea coordonatelor GPS a punctelor de vânzare monitorizate pe parcursul vizitelor. Cel de-al doilea nivel este realizat de o echipa de control care folosind modulul Supervizor, verifică prin sondaj acuratețea datelor culese de agenți în locații alese aleator.

Hermes – SFA nr. 1 în România este atât o aplicație profesională pe partea de culegere a datelor de mercantizare cât și un instrument de referință pentru eficientizarea procesului de vânzare în cazul firmelor de distribuție care utilizează agenți de vânzări pe teren.

 

Doresc să fiu contactat de un reprezentant Transart

Citește detalii




Trackbacks/Pingbacks

  1.  Ce este SFA – softul pentru agentii de vanzari?
  2.  SFA – Soft Pentru Culegerea Eficientă A Datelor Din Teren | Director Articole Online, Advertoriale Si Comunicate De Presa