sfa

Soft SFA Hermes pentru Android Smartphones și Tablete

Mobilitate pentru reprezentanții de Vânzări & Merchandising

HERMES SFA – soft de automatizare a forței de vânzări #1 în Romania
Mobilitate și automatizare în vânzări (presales, van sales), merchandising și culegere date din piață, utilizând tablete și smartphone-uri de ultimă generație.
HERMES SFA se poate integra cu principalele sisteme ERP folosite de multinaționale: SAP, Oracle, Navision, Axapta, MFG Pro.
Acesta este un sistem software performant care odată implementat în companie poate aduce beneficii semnificative precum:

top2

 

  • Cresterea productivității și organizarea mai eficientă a activității forței de vânzări cu ajutorul CRM-ului;
  • Îmbunătățirea planificării și controlului atât la nivelul departamentului de vânzări cât și la nivelul fiecărui reprezentant/agent de vânzări în parte;
  • Automatizarea activității desfașurată de agenți pe teren și degrevarea agenților de majoritatea sarcinilor administrative (gen aplicare promoții/discounturi, întocmire rapoarte activitate, facturi,chitanțe etc);
  • Pârghii ce permit implementarea și aplicarea unitară a politicilor comerciale – prețuri, discounturi, promoții – pentru întreaga forță de vânzări;
  • Management unitar pe elementele ce concură la structurarea, automatizarea și fluidizarea procesului de vânzare;
  • Suport extensiv pentru implementarea de acțiuni concertate de promovare și vânzări (ex: lichidarea unor stocuri care se apropie de termenul de expirare, oferte speciale);
  • Instrumente de control pentru managementul executiv din vânzări (NSM, ASM, Supervizori), grație unui set extins de rapoarte standard și dinamice specifice acestei activități;
  • Motivarea agenților prin stabilirea clară a obiectivelor/targetelor și monitorizarea evoluției acestora cu ajutorul sistemului HERMES SFA

[+] Vezi mai multe beneficii[-] Ascunde detaliile

  • Posibilitatea evaluării permanente a situației întregii echipe de vânzări față de obiectivele stabilite;
  • Scurtarea timpilor de întocmire și de validare a comenzilor înregistrate de agenți pe teren, optimizarea rutelor și a stocurilor
  • Control îmbunătățit al colectării banilor din piață (prin activarea blocării înregistrării de noi comenzi de către clienții cu restanțe și întârzieri la plată);
  • Fidelizarea clienților prin îmbunătățirea serviciilor, creșterea calității actului de vânzare și a prestanței agenților pe teren;
  • Creșterea cantității, calității și prospețimii informațiilor pentru reprezentanții de vânzări;
  • Reducerea costurilor și a ineficienței: ținerea sub control a unor costuri logistico-operative (ex: combustibil, materiale promoționale) grație unui control sporit al activităților derulate de agenți pe teren.
  • Culegerea de informații relevante din piață – execuție, promovare și monitorizare concurență – utilizând chestionare de trade-marketing;
  • Mecanisme simple prin care poți verifica dacă normele tale de mercantizare și execuție în punctele de vânzare sunt respectate de parteneri.

Clienții care au ales HERMES SFA au apreciat nu doar calitatea tehnică și funcțională a produselor Transart, ci și angajamentul și orientarea către client – ThinkClient! a echipelor noastre de implementare, calitatea managementului de proiect – factori ce contribuie decisiv la identificarea timpurie a potențialelor blocaje și la încadrarea în costurile și termenele planificate iniţial.
Doresc ofertă

Cine folosește HERMES

  • Multinationale

    Hermes_SFA clienti multinationale fmcg farma bere dulciuri cosmetice

  • Producatori

    producatori  romania ce folosesc sfa hermes vanzari si merchandising

  • Strauss Romania

    strauss
    Marius Meleşteu, General Manager, Strauss Romania
    “Nu se poate obtine performanta in lumea de azi fara sisteme de management si control. Hermes este o aplicatie dedicata fortei de vanzari aliniata la nevoile Strauss Romania, aplicatie care a devenit cea mai importanta unealta de lucru a reprezentantilor nostri atat pentru piata traditionala cat si pentru comertul modern. În viziunea Strauss Romania, echiparea fortei de vanzari cu sisteme performante, simple si intr-adevar utile este o prioritate si una din modalitatile de motivare, control si crestere a performantei.”
    Dl. Eugen Ghinea, Trade Marketing & Sales Support Manager, Strauss Romania
    “Am ales solutia Transart in principal datorita gradului ridicat de acoperire a nevoilor si cerintelor noastre. Practic, HERMES a fost singura aplicatie care satisfacea toate cerintele noastre. Au contat desigur si multiplele referinte si implementari HERMES la companii multinationale, precum si flexibilitatea Transart de a livra aplicatia HERMES ca serviciu (SaaS) – la un cost lunar rezonabil, deductibil financiar.”
  • CEO A&D Pharma

    A&D Pharma foloseste SFA HERMES

    Robert Popescu, CEO A&D Pharma

    “Prin implementarea soluţiei mobile HERMES SFA principalul beneficiu constă în îmbunătăţirea serviciilor pe care le oferim clienţilor noştri din zona de distribuţie. Un alt mare câştig obţinut în urma implementării soluţiei mobile HERMES este o capacitate sporită de coordonare şi control a unor echipe foarte mari – sute de oameni - reprezentanţi de vânzări, reprezentanţi medicali care desfăşoară activităţi de promovare şi care peste 80% din timp îl petrec la client.” 
    Horaţiu Dumitrescu, Program Manager, Mediplus Exim SRL, part of A&D Pharma Holdings

    “Implementarea Hermes ne permite să eficientizam activitatea fortei de vanzari prin eliminarea timpilor morti ai procesului de vanzare, degrevarea agenţilor de majoritatea sarcinilor administrative si printr-un suport marit in crearea şs gestionarea tuturor aspectelor vanzarii.”

  • SKOL Africa at UNIBRA

    skol




    Johan De Smet-Van Damme, Commercial Director SKOL Africa at UNIBRA
    “Recomand Transart si solutia HERMES, in principal, din urmatoarele motive: Transart a fost partenerul meu de incredere in 3 companii diferite, a fost capabil sa personalizeze HERMES la nevoile noastre de fiecare data, totul la costuri rezonabile si asigurand permanent servicii de suport adaptate nevoilor noastre.”

    “Am ales solutia furnizata de Transart intrucat utilizasem HERMES si cunoasteam echipa Transart din perioada petrecuta in Bulgaria la doi producatori de bere locali (Kamenitza si Ledenika). Stiam ca HERMES este un sistem SFA care poate fi adaptat la conditiile particulare ale pietei internationale a berii si am avut incredere ca echipa Transart va putea implementa acest sistem in Africa.”
  • MARS Romania

    mars

    Gina Ciubotăraşu, Business Developer Manager, MARS Romania
    “Am apelat la Transart in urma unei analize detaliate a alternativelor. Au contat experienta acumulata de Transart in lucrul cu jucatori importanti din FMCG, faptul ca ne oferea exact ceea ce ne doream si ca am primit referinte pozitive de la alti clienti HERMES. Alte atuuri Transart: pretul competitiv, disponibilitatea si capacitatea de a realiza un proiect pilot intr-un timp extrem de scurt, dar si: disponibilitatea, amabilitatea si calitatea oamenilor din echipa Transart cu care am intrat in contact pe parcursul discutiilor.”
    Dl. Valentin DICHIU, Field Key Account Manager, MARS Romania
    “In urma implementarii HERMES am castigat semnificativ in ce priveste acuratetea si complexitatea datelor ce pot fi colectate din teren/punctele de vanzare. S-au eliminat de asemenea timpii auxiliari, pentru culegerea si consolidarea datelor in Excel.”
  • Scandia Food

    scandia

    Rares Popescu, Director Planificare Strategica & IT, Scandia Food
    “Am ales Transart ca si partener datorita experientei si expertizei companiei in domeniul FMCG, avand multe implementari la activ. Relatia cu Transart s-a dovedit a fi una foarte buna, flexibila, angajatii Transart fiind extrem de atenti si avand o viteza de reactie foarte mare la cererile noastre.”

    “In urma implementarii HERMES obtinem date obiective din piata, legate de toti cei 4P de marketing, la nivel de POP, judet, regiune si total tara, date accesibile tuturor functiunilor relevante printr-un singur click. Aceasta informatie, preluata si centralizata in timp real din toata tara, ne permite sa luam decizii mult mai rapid.”
  • Elit Cugir

    elit




    Carmen Trif, director general adjunct Elit Cugir
    “Cel mai important castig este eficientizarea productiei in timp real, in functie de comenzile primite pe parcursul zilei prin rapiditatea transmiterii informatiilor din teren. La unele produse avem un ciclu de productie foarte scurt si este important sa stim cat mai exact ce sortimente sa producem si in ce cantitati, in functie de cererea reala din piata. Inainte de implementarea HERMES, cand nu aveam la dispozitie, în timp real, informatii consolidate despre comenzile culese de agenti pe teren, se intampla deseori sa nu producem suficient dintr-un anumit produs care s-ar fi vandut mai bine.”
  • Molson Coors

    molson


    Branko Vujakovic, AS & BS Central Europe Manager, InBev
    “Hermes is regarded in InBev, globally, as a highly successful project made by an Eastern European affiliate Zagrebacka Pivovara with an Eastern European provider – Transart”

    Martin Procházka, Molson Coors CZ & SK
    “I would like to thank Transart for a successful implementation of Hermes in Slovakia and to Transart’s team for maximum contribution to make this happen quickly and smoothly. Slovakian users were excited and happy with professionalism of your team. Me and my team are looking forward for further cooperation at this project.”
  • Distribuitori

    distribuitori clienti sfa_hermes romania

  • Bricolaj

    distribuitori bricolaj materiale constructii sfa

Caracteristici & Module SFA

  • Pre-SALES

    pre-sale

    • Automatizează distribuția și vânzarea în regim de preluare comenzi (pre-sales);
    • Agentul are la dispoziție pe terminalul mobil informații complete și actuale despre:

      - Ruta zilnică de parcurs;

      - Produsele disponibile (inclusiv cataloage cu poze);

      - Stocuri, prețuri, discounturi, promoții active, situația neîncasatelor;

      - Detalii complete despre client – adresă, persoană de contact, termen de plată, credit maxim etc.

    • Pe durata vizitei la un client agentul poate prelua comenzi, face încasări, culege stocuri (pentru produsele „focus”- vizibile la raft) - pentru care el are drepturi de acces;
    • Propunere de comandă automatizată în baza istoricului comenzilor cu posibilitate de modificare/ajustare ulterioară în baza discuției cu reprezentantul clientului.

    Domenii de utilizare Pre-sales: FMCG, produse alimentare, băuturi, cosmetice, farmaceutice, îngrijirea locuinței.

    Doresc să discut cu un reprezentant Transart

  • Van-SALES

    van-sale

    Automatizează distribuția şi vânzarea în regim van-sales pentru distribuitorii/ diviziile care au în portofoliu un sortiment relativ restrâns de produse şi care se pretează vânzării din camion (van, autoutilitară).

    Agentul care merge pe teren, duce marfa cu el în camion și este dotat suplimentar cu o imprimantă mobilă care-i permite să tipărească pe loc documentele aferente unei vânzări (factură și chitanță). La fel ca și în cazul modului de lucru pre-sales, agentul poate opera încasări și poate culege stocuri (pentru produse focus) și alte informații pe parcursul vizitei la client.

    Marfa este livrată pe loc, iar stocurile sunt actualizate în gestiunea „stoc VAN” de pe terminalul mobil.

    Exemple de utilizare: distribuție de înghețată, țigări, gumă de mestecat, gheață, lactate, pâine, farmaceutice veterinare, suplimente etc.

    Doresc să fiu contactat de un reprezentant Transart!

  • SFA: Merchandising & Marketing

    merchandising-marketing

    • Culegerea de informații din piață utilizând chestionare de trade-marketing pe terminalele mobile: prețul de vânzare, prezența produselor proprii și ale concurenței, vizibilitate;
    • Monitorizarea execuției actiunilor de trade-marketing și a prezenței cu materialelor promoționale proprii în punctele de vânzare: POSM-uri, plasări secundare, etc
    • Monitorizarea realizării activităților de mercantizare la raft;
    • Informațiile culese pe teren pot fi sincronizate la sfârșitul fiecărei vizite, centralizate pe server, astfel că un set extins de rapoarte cu date proaspete sunt disponibile permanent pentru echipele de conducere;
    • Posibilitatea de culegere a stocurilor existente pentru produsele clasificate ca fiind „produse focus”
    • Monitorizarea rutelor zilnice și înregistrarea activităților principale desfășurate de reprezentanți pe teren;
    • Integrarea de imagini: poze produse, cataloage de produse, fotografii făcute în locatiile vizitate;




    Doresc o prezentare detaliată!

  • SFA: Realizare Targete

    realizare-targete

    • Stabilirea de targete cantitative şi valorice pe fiecare agent de vânzări;
    • Evidenţa nivelului de realizare a target-ului pe agent, pe brand sau pe produs;
    • Afişarea nivelului de target realizat pe terminalul mobil în baza comenzilor livrate;
    • Afişare target zilnic – cantitativ sau valoric;
    • Target de clienţi pe un anumit produs;
    • Fixare de targete pe un anumit tip de client;
    • Grilă de calcul a bonusurilor în funcţie de nivelul de target atins.

    Doresc oferta detaliată!

  • SFA: Promoții Mixte

    promotii-mixte

    • Întocmirea de promoţii mixte pe pachete şi mulţimi de produse;
    • Vizualizarea promoţiilor active pe device-ul mobil pe fiecare client;
    • Afişarea promoţiilor acordate la fiecare comandă;
    • Descrierea succintă a condiţiilor de acordare a fiecărei promoţii pe device;
    • Rapoarte cu promoţiile acordate pe agent, pe client, pe perioadă de timp.

    Doresc ofertă detaliată!

  • SFA: Foto

    foto

    • Fotografierea produselor la raft, poziţie display, vitrine frigorifice, acţiuni promo;
    • Fotografii specifice pe chestionarul completat;
    • Poze ataşate produsului comandat;
    • Catalog produse comercializate;
    • Prezentări multimedia (filme, pdf, etc).

    Doresc ofertă detaliată!

  • SFA: GPS

    gps

    • Memorarea coordonatelor fiecărei locaţii (magazine);
    • Urmărirea cu ajutorul Google Maps a poziţiei agenţilor în momentul trimiterii comenzilor;
    • Raport de activitate de tip hartă;
    • Afişarea pe hartă a traseului efectuat de agent la o anumită dată;
    • Evidențierea tuturor clienţilor alocați unui agent.

    Doresc ofertă detaliată!

  • SFA: Supervizor

    supervizor

    • Culegerea de informaţii prin chestionare specifice la fiecare Client;
    • Controlul agenţiilor subordonaţi (contravizite);
    • Monitorizare şi coaching;
    • Istoricul chestionarelor (supervizorului, agentului controlat);
    • Rapoarte comparative după controlul efectuat de către supervizor;
    • Rapoarte rezultate coaching.

    Doresc o prezentare detaliată!

  • SFA: BackOffice

    boa

    Componenta BackOffice, asigură un set extins de funcţionalități, specifice activității de vânzare și distribuție cu agenți, dintre care amintim:

    • Clasificarea și organizarea informațiilor de lucru în funcție de nevoile specifice;
    • Stabilirea grilei de discounturi, a listelor speciale de preț;
    • Stabilirea criteriilor de plată, de creditare și de blocare a clienților;
    • Mecanisme de verificare, modificare și validare pentru informațiile introduse în sistem;
    • Un set extensiv de rapoarte: vânzări, plăți, KPI (Key Performance Indicators), timpi de vizită, distribuție numerică, acoperire, POSM-uri, activități promoționale, situație concurență;
    • Gestionarea operațiunilor de import/export date și de interfațare cu alte aplicații (ERP, BI).

    Doresc o prezentare detaliată!

Doresc să fiu contactat de un reprezentant Transart


Povești de succes

  • Mars

    tab-studiidecaz
  • Strauss

    Strauss Romania foloseste SFA de la Transart

  • A&D Pharma

    adpharma-2
  • Univer

    univer-2
  • Molson Coors

    molsoncoors-2