Transart a aniversat la inceputul lunii februarie, 15 ani de evolutie si realizari pe piata de business software din Romania. Transart anunta o crestere de 10,5% a cifrei de afaceri in 2011, comparativ cu anul anterior.

Transart este lider de piata pe segmentul solutiilor mobile din gama SFA (Sales Force Automation), solutii cu care ne adresam atat producatorilor cat si distribuitorilor din FMCG (bere, bauturi, cafea, alimente, cosmetice etc), industria farmaceutica sau din orice domeniu in care producatorul dispune de forta proprie, care desfasoara activitate de teren: reprezentanti vanzari, merchandiseri, promoteri, supervizori etc Mai mult, Transart este unul dintre principalii furnizori de solutii software complete ERP + SFA + WMS + BI, pentru companiile medii/mici care desfasoara activitati de import, comert si distributie, solutii optimizate din perspectiva raportului pret/beneficii oferite.

Cresterea Transart in 2011 este axata, in principal, pe fructificarea unor colaborari cu o serie de clienti reprezentativi, cu care am demarat sau continuat o serie de proiecte de mai mare anvergura pentru piata externa, in principal pe zona de SFA si proiecte de Business Intelligence. Pe piata locala am incercat sa miscam noi lucrurile: am apelat la promotii si am devenit mai flexibili in ce priveste furnizarea aplicatiilor Transart in rate sau in regim SaaS (Software as a Service) – model bazat pe inchirierea aplicatiilor si plata lunara a serviciilor consumate, devenind astfel mai accesibili din punct de vedere financiar”. a declarat Marius IURIAN, Managing Partner Transart.

Desi piata din Romania a avut o dinamica mai redusa, anul 2011 a adaugat in portofoliul Transart 157 de clienti noi, companii romanesti care au ales cel putin una dintre aplicatiile Transart din gama ERP sau SFA.

2011, anul „Business Intelligence” pentru Transart – 80% crestere

Din perspectiva dezvoltarii liniilor de business Transart, putem spune ca anul 2011 a fost benefic pentru divizia de Business Intelligence (BI), divizie pe care am inregistrat o crestere de 80%. Am contractat si demarat mai multe proiecte importante pe platforma Microsoft BI: SQL Server & Sharepoint la clienti importanti precum Heineken Romania sau Kraft Foods, la acesta din urma cu mai multe proiecte distincte in Turcia, Bulgaria, Romania, plus un proiect regional.

Doua produse noi in 2011: BI Adviser si CCM Suite

Pentru clientii care utilizeaza una din aplicatiile din gama ERP (B-ORG ERP si Neomanager 7), Transart a dezvoltat si lansat pe piata BI Adviser. Este vorba despre un produs „de serie” din categoria Business Intelligence, un produs bazat pe tehnologia inovativa QlikView. Accesibil ca pret, comparat desigur cu proiectele clasice din zona de BI, insa cu o durata de implementare sensibil redusa, BI Adviser dovedeste deja un impact pozitiv, semnificativ pentru afacerile clientilor nostri care l-au achizitionat.

Pe langa BI Adviser, Transart a mai dezvoltat un produs complet nou, produs lansat in 2011 pe piata italiana prin intermediul partenerului DSM Group. Acesta se numeste CCM SuiteCustomer & Channel Management si este adresat in principal producatorilor din FMCG care lucreaza direct cu Key Accounts (KA de genul Carrefour, Auchan, Cora etc). În esenta este vorba de un instrument planificare strategica care ofera suport operational pentru departamentele de Trade-Marketing: suport in planificarea si monitorizarea executiei planurilor de business cu fiecare KA in parte.

2011 – anul „pietelor externe”

În 2011 doua divizii Transart au contribuit la extinderea prezentei noastre pe pietele externe: divizia de solutii mobile HERMES si divizia de Business Intelligence. Pana in 2010, doar cu produsul HERMES SFA eram prezenti in opt tari: Croatia, Ungaria, Bulgaria, Serbia, Muntenegru, Cehia, Ucraina si Rusia, ultimele doua in 2010. În 2011 au aparut suplimentar oportunitati in zona de BI care au completat fericit ofensiva HERMES SFA in tarile din regiune. Astfel, in 2011 am pus piciorul in trei noi teritorii/tari: Bosnia – cu HERMES SFA la filiala StarBev, Slovenia – cu HERMES SFA la Kraft Foods EAM – East Adriatic Market) si Turcia – cu un proiect de Business Intelligence pentru Kraft Foods Turcia.

Avand setat cel mai important obiectiv intern al Transart – cresterea continua a nivelului de satisfactie al clientilor, rezultatele obtinute in 2011 au la baza efortul si implicarea oamenilor Transart – cea mai de pret resursa a noastra. Suntem constienti ca doar printr-o implicare activa a intregii echipe Transart, asigurand un nivel ridicat de calitate si un randament sporit al fiecarui membru al echipei, in tot ceea ce intreprindem – ca produse si servicii livrate clientilor, putem anticipa si solutiona nevoile clientilor nostri.” a mai declarat dl Marius IURIAN